maandag 2 mei 2011

Spoonflower...

In mijn zoektocht naar schoon stofkes, en dan met name tricot, kwam ik terecht op Spoonflower, een site waar je anything op allerlei soorten stof kan laten drukken, of iets kan kopen dat andere mensen ontworpen hebben.
Voor mijn klein mannen was mijn oog gevallen op een werkelijk schitterende retro-appelprint in twee kleurstellingen gemaakt door Vintagesongbird




Ik bestel dat op organischen tricot, dat is vaneigens prachtig en lekker zacht als dat (eindelijk) in mijn brievenbus ploft... ge moet wel geduld hebben, want ze drukken dat per bestelling, maar allez. Vervolgens krijg ik koudwatervrees en laat ik dat maaaaanden in mijn kast liggen. en dan bedenk ik dat dat toch wel schoon zou zijn voor met Pasen.

Ik was dat voor, want dat moet zo vooraleer ge kleertjes maakt, en dan zie ik al dat de kleurtjes toch iets minder fel zijn dan in 't begin... ik maak twee truitjes naar een modelletje uit een Ottobre en.... ooh, wat zijn ze schoon!





Hup, fluks alles weer de was in, want kleine koters maken al eens iets vuil, niet waar?

Groot was mijn teleurstelling toen ik de kleurtjes zag na deze (toch slechts tweede) wasbeurt van deze stof, de kleurtjes zijn nu echt wel aquareltinten geworden, wel nog altijd retro, maar toch een beetje jammer...

Dus, de moemziepoe zal eens in haar pen kruipen om de mensen bij Spoonflower te vragen of ze dit normaal vinden...

Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Leuke shirtjes! Mooie tricot voor jongens is inderdaad moeilijk te vinden. Ik zou ze ook mailen hoor, want dat zou echt niet mogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker een leuk stofje, jammer van de kleurtjes.
    leuek blog ook ,ben erg benieuwd wat moemziepoe betekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was eigenlijk de reactie van Spoonflower? Ik wil daar ook wel eens iets bestellen maar niet als de kleuren zo snel uitwassen.

    BeantwoordenVerwijderen